lørdag den 31. marts 2012

Livingplus tips og ideer :

Når jeg skal bruge min PC , sidder jeg lige ved det dette vindue, hvor det stærke sollys jeg ellers holder af skal strømme gennem vinduet, godt kan blænde så voldsomt, at jeg ikke kan se min skærm.

Det problem har jeg fået løst --- i hvertfald indtil jeg vil lave en ny udstilling, hvor jeg sikkert finder på noget andet.
...
I dag, hvor jeg ville lave en ny vinduesudstilling, hvor sort, grå, hvid og lidt gult skulle indgå i temaet, har jeg blot anvendt et stof med ud-ætsede mønster, så lyset kan trænge i gennem de små felter der laver de fineste silouet mønster, og samtidig give fin baggrund for opstillingen.

En meget dekorativ virkning - ude- som indefra, hvor jeg på en meget simpel, hurtig og elegant måde også fik løst mit generende arbejdsproblem ved PC'en, samtidig med, at jeg stadig fint kan nyde at se på det smukke solskindsvejr udenfor, og alle de aktiviteter der sker 'der ude'.

Ideen kan også bruges, hvis du f.eks. har et kedeligt vinduesudsigt, som du gerne vil slippe for at se på, uden at du behøver at lukke lyset helt ude med traditionelle gardinløsninger, persienner osv.

Ingen kommentarer: