onsdag den 8. februar 2012

Mit arbejde - en passion


PASSION FOR INDRETNING
( Lidt om mit arbejde)


Mit arbejde hænger meget sammen med min livsstil, og går derfor aldrig på kompromis.

Med det enkle princip:
Jeg gør kun det jeg kan og vil stå inde for.

Min målgruppe er derfor både snæver (mht. krav om høj kvalitet) og bred ( stilmæssigt spænder det lige fra helt klassisk til avantgard).


Jeg pådutter ikke andre min egen smag, men sætter mig ind i hver enkelt kundes egen stil, ønsker og behov, og forsøger derfra at finde frem til den bedste skræddersyet løsning, der passer til opgaven.

 Helhedsløsninger holder jeg meget af at lave. Hvor det ikke kun drejer sig om at levere et produkt - men at skabe en funktionel og visuel helhed, individuelle løsninger og personlighed.


Jeg har altid været selvstændig, og har erfaring indenfor mangeårig handel med kunst og antikviteter.
Derfor har jeg tilegnet mig en uundværlig viden om stilarter. Måske min største force, som ikke mange inden for denne branche ved så meget om.

Derudover gør jeg meget indsats for, at have godt samarbejde med dygtige freelance håndværkere, og fagfolk, der kan udføre de håndværksmæssige opgaver, Ellers vil det ikke kunne lade sig gøre.


Privat svinger jeg gerne selv hammeren, og interesserer mig i det hele taget for godt håndværk, uanset hvilket materiale man står med.




Mit firma har nu eksisteret i 9 år. Med startet helt fra bunden, og satset alt hvad jeg havde af økonomi, og selvfølgelig lagt enorme mængder af tid og energi i, vedvarende at gøre Livingplus til sin hel egen klasse indenfor mit område.

 Med de seneste års økonomiske krise, må jeg konstatere, at det blivet endnu svære branche at være i- men jeg er stædig til det yderste.

 Jeg kæmper på trods - i at holde fast i min passion og One-woman-show :-)



En klog gammel kvinde sagde engang: Det tager et helt liv at skabe et smukt hjem! ....

Jeg kan kun tilføje, det tager et helt liv og sjæl, at holde fast i passionen - også indenfor sit arbejdsfelt.







Ingen kommentarer: